salji



Wednesday, January 25, 2012

MINAH BLOGGER....


Alhamdulillah, akhirnya berjaya juge aku memiliki blog sendiri. Atas daya usaha aku untuk mencuba sesuatu yang baru untuk menikmati keindahan hidup ini. Terima kasih juge kepada rakan - rakan aku yang memaksa aku mencuba membuat blog. godeh2 punyer godeh2 akhirnya berjaya juga mewujudkan blog ini. aku juga banyak merujuk kepada http://jombinabelog.blogspot.com/, terima kasih yer.Memang banyak merujuk pada laman ni tau untuk buat blog aku nih. cantikkan!tapi tak habis belajar lagi dari laman ni, nanti aku datang lagi tau tgk pe2 yg patut untuk menaik taraf blog aku. Diharap kawan2 yang berada diluar sana dapat membantu dan memberi tunjuk ajar lebih banyak lagi. Yang penting jangan luper menjadi FOLLOWER aku untuk memberi sokongan kepada aku untuk terus aktif memblog. Adakah aku akan menjadi MINAH BLOGGER....???hehehehe!masa akan menetukannya.....zzzaaaaasssssss


PEACE NO WAR

No comments:

Post a Comment