salji



Sunday, November 18, 2012

PROMOSI TIKET AIR ASIA KE BALI INDONESIA

Assalamualaikum




NOW EVERYONE CAN FLY so pada minggu yang lepas aku dan suami telah pun menempah tiket ke Bali. Semasa kami pergi bertanya mengenai tiket belum ada sebarang promosi diadakan maka dengan itu harga tiket untuk pergi dan balik sahaja menjangkau hingga RM1700 untuk kami bertiga. ( 2 dewasa 1 kanak2). Oleh kerana itu aku menggagahkan diri untuk bersabar dan terus bersabar. Pada minggu yang berikutnya Air Asia telah membuka promosi sekali lagi.




Dan dengan gembiranya aku dapat harga yang lebih rendah iaitu RM918 sahaja untuk kami bertiga. Nak upload harga tiket sebagai bukti tapi x boleh upload plak...gerrrrrrrraaaaammmmm jerk....kemudian aku akan upload gambar yea...tunggguuu!!!tiket sudah ditempah, hotel pun telah kami servey so tugas aku selepas ini ialah untuk servey pakej pulak. Untuk hotel kami bertiga telah servey dan mungkin kami akan menempah hotel sendiri sahaja melalui siapa dan dimana....tunggu post aku mengenai hotel nanti.





No comments:

Post a Comment