salji



Saturday, October 20, 2012

Hadiah Hari Lahir Incik Somiku....

Asslamualaikum FRIENDS........

Hari Lahir Incik Somi baru jer berlalu, pada 12. 10.2012, tahun ini kami sambut dengan keadaan yang amat simple but nice. Incik Somi dan pesan dier kate"jangan beli kek masa HARI JADI abang tau yang, abang  x suke" kunun2 nak jaga kesihatan. so belikan dier kek yang paling kecil di dunia. 


kecik jer kan, semasa aku membuat suprise pada pukul 12. 01 minit pagi. Incik Somi baru nak masuk beradu, aku dan bff Fareez membawa kek itu masuk ke bilik, 
dibawah lilin itu terdapat satu benda yang aku pun xtau ape namanya. benda itu mengeluarkan muzik lagu "Happy Birthday" tau....kek gambar Garfield. ada sebabnya

1. kerana dia suka pada kucing
2. perut dia sama dengan garfield (heheh!jangan marah Ling)

dan yang penting dier suka!suka!sebab memenuhi hajatnya dan bff  fareezlah yang telah menamatkan riwayat kek bergambar garfield ini. sian....

 hadiah yang ke 2 buat insan yang amat bermakna pada diri aku...... jeng! jeng! jeng! hehehe!! TAAAARRAAAA...ini dia, simple jer, tapi dier suka.....sepasang baju dan seluar...


Hadiah yang seterusnya, kad Hari Lahir, aku buat seniri tau...!!!dan dier juga suka!suka!(suara mei ling dalam kartun Upin dan Ipin)hehehe!!!


nak tengok apa yang ada didalam kad ini? boleh klik pada entri "Kad Hari Lahir untuk Incik Somi"...
Sebenarnya bagi aku walau apa pun hadiah yang kita berikan pada insan yang tersayang, mahal atau murah bukan ukuran. yang penting ikhlas menghargai dia, ingat akan hari2 SPECIAL dia dan dia menghargai pemberian aku dengan memakai barang pemberianku. I LOIKE U!!!

ikhlas tau...!!!

No comments:

Post a Comment